HTML

miaú

Gondoltam itt kieresztem a gőzt. Van bőven.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Szedem a sátorfámat.

2007.02.24. 21:31 experimenter

Igaz tegnap már be se írtam, hogy megint feltörték a kisházamat, de most hogy az eset már megtriplázódott muszáj vagyok rögzíteni. Elegem van. Tényleg felszedem a sátorfámat és húzok vissza Pestre. Itt annyi a  társadalmon élősködő söpredék- nem csak cigányok! bár esetemben tényként kezelendő, hogy ők voltak-, ami már messze meghaladja az elviselhetőség küszöbét. Bár az én ingerküszöböm tényleg magas, meg aztán liberális gondolkodasú is lennék. De anarhista azért nem vagyok. A törvény adata jogaival éljen mindenki, de tiszteljék a törvényt, a másik ember, annak méltóságát, eszméit, és magántulajdonát. vagy dögöljenek meg! Én meg addig csenben megszökök. Oszt jónapot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://experimenter-agyremei.blog.hu/api/trackback/id/tr3840027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása